ang.sims 4 (ses)

Idag kontaktade jag ea om sims 4 (ses) och dom sa att jag skulle höra av mig senare så kanske jag kunde få tillgång till det ;)
Jag kommer kontakta dom igen på fredag antar jag och då får vi väll se om jag kan få det..
Ska försöka att göra en video första gången jag spelar demot ifall ni är intresserade men då får ni räkna med att det kommer ta lite tid tills jag kan få det, tyvärr..
Tänkte även passa på och säga till er att jag kommer inte göra några "spelinlägg" om familjen Walander då jag inte tycker det är kul att skriva om det men det kommer komma mycket tips och annat som ni kan ha nytta av te.x neddladningstips och mods hoppas ni stannar och ska försöka ta reda på lite mer om sims 4 m.m!

Vad vill ni ha för inlägg?
 
 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR

Pink Bow Tie